onsdag 21 juli 2010

musikprofilen i p3

Fick i går chansen att medverka och låta p3 göra en profil hur mitt musik arkiv. Det hade varit mycket spännande, ungefär som vilken lurig deckare sök helst. Det som troligtvis förstördes var att de ringde och ville kontrollera och då blev jag så ställd att det tog lång tid att svara. Det var verkligen en ny utmaning att få chansen att medverka i radio. Sitter nu på jobbet och får för en gångs skull chansen att lyssna på radio på jobbet vilket är lyxigt! Istället för att försöka hinna lyssna på allt under kvällstid när man ska umgås med sambon och dottern plus att träna så är det otroligt svårt att hinna med allt som man vill göra.

Jag hoppas att jag får en ny chans av p3 och denna gång kommer jag att vara mer förberedd och kunna svara bättre och få min chans och min dom.

Från min HTC legend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar